بهره برداری از طرح آبرسانی روستای کنجوران تویسرکان 

طرح آبرسانی روستای کنجوران تویسرکان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور به بهره‌برداری رسید.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور امروز در مراسم بهره برداری از آبرسانی به روستای کنجوران علیا شهرستان تویسرکان گفت: آبرسانی به روستای کنجوران شهرستان تویسرکان نمونه‌ای از خدمت رسانی معاونت داوطلبان هلال احمر استان همدان است.

او با بیان اینکه بسیاری از مناطق استان همدان نیازمند خدمات هستند، گفت: هلال احمر تنها مأمور به مدیریت بحران نیست بلکه در خدمت رسانی برای رفع برخی نیاز‌های مردم و کاهش درد‌ها هم تلاش می‌کند و خیران در این راه بازوی توانمند ما هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه هر چند امروز کشور ما داغدار ضایعه بزرگ شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان است، اما با این وجود مدیران هیچگاه از خدمت رسانی کوتاه نمی‌آیند گفت: در راستای مأموریت اجتماعی جمعیت هلال احمر و انجام فعالیت‌های بشر دوستانه و عام المنفعه به خصوص اجرای طرح‌ها و برنامه‌های نذر خدمت اقداماتی توسط جمعیت هلال احمر تویسرکان انجام شده است.

مریم زبده رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان در ادامه گفت: در راستای خدمات زیست محیطی و آبرسانی، با توجه به تنش آبی و تأثیرات ناشی از خشکسالی ۲۵ میلیارد ریال برای آبرسانی به روستای کنجوران علیا هزینه شده است.

او گفت: در این راستا پنج کیلومتر لوله گذاری، اتصالات، خط انتقال و توزیع شبکه با هدف تأمین آب آشامیدنی پایدار اهالی این روستا صورت گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: همچنین خدمات سلامت محور با محوریت بهداشت و درمان با حضور ۱۶ پزشک متخصص، عمومی، دندانپزشک، زنان، اورولوژیست، جراح، پرستار و نیرو‌های پشتیبانی ارائه شده است و ۵۲۲ نفر از خدمات دارویی، درمان رایگان، تجهیزات پزشکی و توانبخشی مانند عصا، عینک و ویلچر بهره‌مند شده‌اند.

زبده گفت: در راستای ارائه خدمات حمایتی و کار آفرینی با محوریت حمایتی و معیشتی ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال، ۱۴۰ بسته نوشت افزار و بسته‌های فرهنگی به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال، ۱۴۰ بسته بهداشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال توسط هلال احمر توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار